علت وصل نشدن همراه بانک ها به اینترنت داخلی در خارج از کشور

این روزها استفاده از همراه بانک ها در همه جا گسترش پیدا کرده و کمتر کسی پیدا میشود که برای انتقال و یا انجام خدمات دیگر بانکی به ATM مراجعه کند و در صف های طولانی مدت بانک ها به انتظار بنشینید. به عبارتی دیگر به لطف پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پول کاغذی کاهش پیدا کرده و با افزایش تولید نرم افزارهای بانکداری و راحتی استفاده از خدمات بانک های موبایلی باعث شده، استفاده از پول کاغذی در بین مردم دیگر دیده نشود. گاهی ممکن است به همراه بانک ها متصل نشوید که در این مقاله به دلایل آنها میپردازیم:

استفاده از همراه بانک در خارج از کشور

کاربردهای همراه بانک 

در حقیقت همراه بانک ها به جز انتقال پول به صورت اینترنتی، قابلیت های زیاد دیگری هم دارند که شامل موارد زیر هستند:

انتقال پول به صورت کارت به کارت، انتقال به شبا یا بین بانکی که کارمزد کمتری دارد (ساتنا، پایا)، و یا انتقال به صورت پل که نسبت به بین بانکی ها هزینه بیشتری و نسب به کارت به کارت هزینه کمتری دارد.

پرداخت قبض آب، برق، گاز با استفاده از کد پیگیری

ثبت و تایید چک و انتقال چک به افراد دیگر

گردش حساب: با استفاده از بسیاری از همراه بانک ها میتوانید در بازه زمانی دلخواه خود گردش حساب خود را بررسی و مشاهده کنید. با این گزینه مقداروایز ها، برداشت ها قابل مشاهده است. البته این گزینه ها در همراه بانک های مختلف می تواند متفاوت باشد. 

مدیریت بودجه خود: برهی همراه بانک ها این قابلیت را دارند که مقدار بودجه مورد نظر شما را در بازه زمانی مثلا یک ماهه تعیین کرده و در صورتی که به مقدار مورد نظر نزدیک شده و یا از آن رد شود، هشدار میدهد. این قابلیت باعث میشود شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و حواستان به دخل و خرجتان باشد.

گرفتن وام: در برخی از همراه بانک ها مشاهده شده است که افراد می توانند از گزینه های وام اپلیکیشن بهره مند شود که این خود شرایطی دارد به طور مثال اگر فرد در یک بازه زمانی مقدار معینی موجودی داشته باشد میتواند به همان اندازه وام بگیرد. این گزینه در اپلیکیشن بلوبانک دیده شده است.

استفاده از همراه بانک در خارج از کشور

دلایل وصل نشدن به همراه بانک ها

در صورتی که شما به همراه بانک مورد نظر خود نمی توانید وصل شوید، ین میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد که شامل موارد زیر است:

ضعیف بودن اینترنت: برخی اوقات ممکن است به دلیل ضعیف بودن سرعت اینترنت امکان وصل شدن به همراه بانک برای شما وجود نداشته باشد. برای رفع با سرویس دهنده اینترنت خود تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنید.

مشکل خود اپلیکیشن: اگر موارد بالا را امتحان کردید اما مشکل حل نشد، ممکن است خود اپلیکیشن موبایل مشکل داشته باشد. برای رفع آن، می توانید آن را از خود سایت اصلی بانک مورد نظر به روز کنید یا با پشتیبانی برنامه در قسمت پایین برنامه و یا تنظیمات مشخص شده تماس بگیرید. (حتما از نسخه اپلیکیشنی که در سایت اصلی خود بانک است استفاده کنید در غیر این صورت، اگر اپ بانک را از سایت های دیگر دانلود می کنید کار پر ریسکی خواهد بود.)

استفاده از وی پی ان: استفاده از وی پی ان باعث میشود آی پی موبایل شما تغییر کرده و آی پی کشور دیگری را نشان دهد. این اپلیکیشن ها چون داخلی هستند فقط به آی پی های داخلی اجازه استفاده میدهند. بنابراین در صورتی که از وی پی ان استفاده می کنید، آن را قطع کرده و سپس استفاده کنید.

خارج از کشور: در صورتی که خارج از کشور هستید، دوباره مشکل بالا را خواهید داشت زیرا آی پی شما متعلق به کشوری دیگری است. برای استفاده از همراه بانک ها، باید از وی پی ان ایرانی استفاده کنید که آی پی شما را به آی پی ایران تبدیل کند.

اگر با تمام راه حل های بالا باز هم مشکل وصل نشدن را دارید، بهتر است از نسخه وب بانکی استفاده کنید و یا همراه بانک را از گوشی خود آنیستال کرده و دوباره نصب کنید فقط قبل از انجام این کار، نام کاربری و پسورد را به یاد داشته باشید.

 

چگونه از خارج کشور وارد سایت ایرانی شویم

رفع مشکل وصل نشدن به همراه بانک موبایل در خارج از کشور

با توضیحاتی که در بالا ارائه شد، مشکل خود را رفع کنید. در صورتی که در خارج از کشور هستید و نیاز به خرید وی پی ان ایرانی دارید، میتواند این سرویس را با هزینه مناسب از ما خریداری کنید. راهنمای استفاده از سرویس بعد از خرید برای شما ارسال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *