istnets.com

اتصال به سامانه بام در خارج از کشور

دسترسی به بانک ملی در خارج از کشور

اشتراک گذاری

عناوین بلاگ

5
(4)

بانک ملی که از لحاظ بزرگی و وسعت دومین بانک ایرانی محسوب میشود، در سراسر ایران مشتریان خاص خودش را دارد. مشتریانی که میخواهند به بانک ملی در خارج از کشور دسترسی داشته باشند، همیشه با چالش های متفاوتی روبرو میشوند. از آنجایی که اتصال به بانک ملی در خارج از کشور یک چالش برای افراد ساکن در خارج است، تصمیم بر این گرفتیم که در این مقاله آن را برای شما حل کنیم. در واقع با توجه به اینکه سامانه رسمی بانک ملی بام نام دارد، میتوان گفت چالش اصلی اتصال به سامانه بام در خارج از کشور توسط هم میهنان عزیز است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا این چالش را به راحتی پشت سر بگذارید.

دسترسی به بانک ملی در خارج از کشور ایران

آی پی ایران چیست؟

به موقعیت های جغرافیایی یا همان آی پی هایی که در تلفن همراه یا لپ تاپ شما که در نقاظ مختلف ایران ثبت شده است را آی پی ایران میگویند. در واقع منظور از آی پی ایران موقعیت مکانی و جغرافیایی ایران است. حالا به چه دلیل این آی پی ایران به این اندازه مهم است؟ در بخش چالش اتصال به به سامانه بام در خارج از کشور توضیح میدهیم.

سامانه بام (همراه بانک و اینترنت بانک ملی) چیست؟

این سامانه هم به عنوان اینترنت بانک و همراه بانک ملی از سال 94 خدمات بسیار مهمی به مشتریان ارائه میدهد که دیگر میتوان اسم آن را یک بانک مجازی کامل گذاشت. اپلیکیشن یا همان سامانه بام از پیشرفته ترین و کامل ترین سامانه های بانکداری الکترونیک در کشور است که برخی از خدمات آن به شرح زیر است:

      • مشاهده موجودی و گردش حساب

      • انتقال وجه بین حساب‌های بانک ملی

      • انتقال وجه به حساب‌های سایر بانک‌ها (پایا و ساتنا)

      • پرداخت قبوض خدمات عمومی (آب، برق، گاز، تلفن و سایر قبوض)

      • خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت و بسته‌های اینترنتی اپراتورهای مختلف

      • افتتاح حساب غیرحضوری به صورت آنلاین

      • دریافت و مشاهده صورتحساب‌های الکترونیکی

      • ثبت و مدیریت چک‌های صادره و واریزی

      • مشاهده جزئیات تسهیلات دریافتی و پرداخت‌های انجام شده

      • مدیریت کارت‌های بانکی (تغییر رمز، مسدودسازی و درخواست صدور کارت جدید)

      • فعال‌سازی و مدیریت خدمات پیامکی مربوط به حساب‌ها و کارت‌ها

      • انجام سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مالی و اوراق بهادار

      • بررسی وضعیت دسته‌چک‌های در دست مشتری

      • درخواست و دریافت وام و تسهیلات به صورت آنلاین

    سامانه بام در خارج از کشور نیز همین خدمات را به کاربران ارائه میدهد و فقط کافیست مشکل اتصال را برطرف کنید.

    چالش اتصال به سامانه بام در خارج از کشور

    رسیدیم به بخش مهم محتوا و مشکل اکثر شما عزیزان که در خارج نمیتوانید امور بانکی خود را انجام دهید. اکثر بانک ها و پلتفرم های ارائه دهنده خدمات مالی یکی از شروط استفاده از آن ها داشتن آی پی ایران بر روی دستگاه شما است. در واقع زمانی که شما خارج از ایران هستید، آی پی شما خارج از ایران ثبت شده و در نتیجه اجازه استفاده از اکثر این پلتفرم ها را نخواهید داشت. اتصال به سامانه بام در خارج از کشور هم دقیقا به همین دلیل امکان پذیر نیست.

    برای اینکه بتوانید به سامانه بام و همراه بانک های دیگر مانند بانک سامان و بانک سینا نیز در خارج از کشور متصل شوید و امور خود را انجام دهید، باید آی پی خود را به ایران تغییر دهید. برای انجام این کار اول از همه یک وی پی ان آی پی ایران از یک مجموعه معتبر تهیه کرده و مراحل آن را پیش ببرید. دقت کنید که تهیه وی پی ان آی پی ایران بسیار حساس است و اگر به درستی انجام نگیرد، ممکن است برای شما مشکل آفرین باشد و اطلاعات حساب بانکی شما به خطر می افتد.

    خرید وی پی ان آی پی ایران از مجموعه معتبر

    شما میتوانید این مرحله را با خیال راحت رد کنید. با خرید وی پی ان ip ایرانی از مجموعه معتبر ISTNETS دیگر نباید نگران امنیت حساب های خود و قطع شدن وی پی ان باشید. مجموعه ISTNETS  سالهاست در زمینه آی پی ایران به کاربران خود خدمات ارائه میدهد. شما میتوانید با توجه به شرایط خود و میزان استفاده از وی پی ان آی پی ایران، پلن های مختلفی را تهیه کنید. اگر هم در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید فقط کافیست با پشتیبانی مجموعه ISTNETS  ارتباط برقرار  کرده تا از صفر تا صد تهیه و راه اندازی وی پی ان آی پی ایرانی و اتصال به سامانه بام در خارج از کشور را با آنها پیش ببرید. اگر به وی پی ان با آی پی ایرانی نیاز دارید، خرید از مجموعه ما با ضمانت بازگشت وجه میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

    دسترسی به بانک ملی در خارج

    نحوه اتصال به سامانه بام در خارج از کشور

    همانطور که گفته شد اولین مرحله از اتصال به سامانه بام در خارج از کشور تهیه و راه اندازی وی پی ان ایرانی از مجموعه های معتبر مانند ISTNETS هست. این مرحله بسیار مهم است و باید با اطمینان بالا از مجموعه های معتبر و وی پی ان اختصاصی با آی پی ایران تهیه و راه اندازی شود تا امنیت اطلاعات و حساب های شما حفظ شود.

    در مرحله دوم به راحتی شما میتوانید وارد سامانه بام شده و تمامی امور بانکی خود را انجام دهید. در واقع وقتی آی پی ایران بر روی گوشی موبایل یا لپ تاپ شما فعال میشود، هیچ فرقی با کاربرانی که در ایران هستند ندارید و به راحتی میتوانید امور بانکی و خدمات مالی خود را با استفاده از سامانه بام در خارج از کشور انجام دهید.

    دقت داشته باشید که به وای فای های معتبر و امن در خارج از کشور وصل شده و از اینترنت کاملا پایدار و امن اطمینان حاصل کنید.

    همچنین از صحت وصل شدن وی پی ان آی پی ایران با ارتباط با پشتیبانی مجموعه اطمینان حاصل کنید که در فرایند اتصال به سامانه بام در خارج از کشور به مشکل بر نخورید.

    سخن پایانی

    با خواندن این مقاله اکنون متوجه این موضوع شدید که تنها با تهیه یک VPN ایران از یک مجموعه معتبر و فعال سازی آن میتوانید چالش اتصال به سامانه بام در خارج از کشور را به راحتی حل کنید.

    علاوه بر سامانه بام، شما با فعال سازی وی پی ان آی پی ایرانی معتبر میتوانید به دیگر همراه بانک ها مانند بانک تجارت و بانک صادرات نیز دسترسی داشته باشید و امور خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

    و درآخر پیشنهاد میکنیم اگر نیاز دارید که یک وی پی ان امن و کاملا اختصاصی با ضمانت تهیه کنید، مجموعه ما این خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد.

    سوالات متداول

    سامانه بام به دلیل محدودیت‌های امنیتی و جغرافیایی تنها برای آی پی‌های ایران قابل دسترسی است. وقتی خارج از ایران هستید، آی پی شما غیر ایرانی است و نمی‌توانید به سامانه بام دسترسی پیدا کنید.

    برای تغییر آی پی خود به ایران، نیاز به خرید و استفاده از یک وی پی ان (vpn) با آی پی ایران دارید. این وی پی ان باید از یک مجموعه معتبر تهیه شود تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود.

    بله، اما باید حتماً از وی پی ان‌های معتبر و امن استفاده کنید. تهیه وی پی ان از مجموعه‌های ناشناس ممکن است امنیت اطلاعات بانکی شما را به خطر بیندازد.

    مجموعه‌های مختلفی این خدمات را ارائه می‌دهند. یکی از پیشنهادات ما مجموعه istnets است که سال‌ها در زمینه ارائه وی پی ان با آی پی ایران فعالیت دارد و امنیت حساب‌های بانکی شما را تضمین می‌کند.

    بله، پس از تهیه و فعال‌سازی وی پی ان، مطمئن شوید که اتصال به وی پی ان برقرار است و سپس به سامانه بام وارد شوید. همچنین از پایداری و امنیت اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.

    بله، با استفاده از وی پی ان با آی پی ایران، می‌توانید به سایر خدمات همراه بانک‌های ایرانی مانند بانک تجارت و بانک صادرات نیز دسترسی پیدا کنید.

    پس از نصب و راه‌اندازی وی پی ان، می‌توانید از طریق پشتیبانی مجموعه ارائه‌دهنده وی پی ان، صحت اتصال خود را بررسی کنید. همچنین، می‌توانید از سایت‌هایی که آی پی شما را نمایش می‌دهند استفاده کنید تا مطمئن شوید که آی پی شما ایرانی شده است.

    چقدر این پست مفید بود؟

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

    تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

    جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

    بلاگ های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما در تماس باشید!