istnets.com

اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور

اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور

اشتراک گذاری

عناوین بلاگ

5
(6)

انجام امور بانکی اعم از کارت به کارت در داخل کشور بسیار آسان است اما اگر ساکن خارج از کشور باشید و یا سفر کرده باشید، آنگاه این امور برای شما سخت خواهند شد. سالانه افراد زیادی از ایران برای سفرهای مختلف به خارج از کشور سفر میکنند و برای اینکه امور بانکی خود را انجام دهند، دنبال بهترین راهکار هستند. بانک اقتصاد نوین یکی از مهم ترین بانک های ایرانی است که همانند دیگر بانک های ایرانی معروف مانند بانک سپه به افراد ایرانی خدمات ارائه میدهد. برای اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور و انجام امور بانکی با استفاده از همراه بانک و یا اینترنت بانک نیاز است که مرحله به مرحله پیش روید و ممکن است با یک کار اشتباه، اطلاعات حساب شما به خطر بیافتد.

همانطور که گفته شد، بانک اقتصاد نوین یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین نو بانک های ایرانی است که در سال 1380 تاسیس شده است. این بانک در سال های گذشته در زمینه های مختلف از جمله ارائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با موضوعات مختلف، کمک شایانی به مردم ایران کرده است. امروزه حداقل در هر شهری بیش از 10 شعبه از بانک اقتصادنوین وجود دارد که این نشان دهنده گسترده بودن مشتریان آن است. اما اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور کار آسانی نیست و باید یک سری نکات را به دقت رعایت کرده و سپس طبق مراحل وارد همراه بانک و اینترنت بانک شوید. سپس امور خود را انجام داده و با خیال راحت از آن خارج شوید. اگر میخواهید در مورد این موضوع بیشتر اطلاعات داشته باشید و نیاز دارید که در خارج از کشور از بانک اقتصاد نوین استفاده کنید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

موبایل بانک اقتصاد نوین و خدمات آن

یکی از بهترین و کامل ترین همراه بانک های ایرانی متعلق به بانک اقتصاد نوین است. این بانک در راستای ارائه خدماتی کامل و سهولت امور بانکی کاربران، همراه بانک خود را با نام همراه نوین ایجاد کرده است. مشتریان این بانک میتوانند با نصب این همراه بانک و وارد شدن به آن تمامی امور بانکی خود را انجام دهند.

خدمات همراه نوین بانک اقتصاد نوین

امکانات این نرم‌افزار شامل موارد زیر می‌شود:

      • پرداخت با شناسه

      • محاسبه و کپی شماره شبا

      • انتقال وجه با شماره موبایل

      • مشاهده و پرداخت تسهیلات

      • مدیریت چک و دسته چک

      • تشخیص قبض‌ها در پیامک‌ها برای سیستم عامل اندروید

      • مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها

      • انتقال وجه مستمر عادی و پایا

      • خرید شارژ فوری

      • اشتراک‌گذاری رسید تراکنش

      • مسدود کردن کارت

      • درج توضیحات برای تراکنش‌ها در رسید تراکنش‌ها

      • استعلام قبض‌های همراه اول

      • گزارش تراکنش‌های پایا

      • ورود به همراه نوین با استفاده از اثر انگشت

      • انتقال وجه کارتی از سایر بانک‌ها (ملی، ایران زمین، دی، آینده، حکمت، انصار، سینا و صنعت و معدن)

      • تقسیم تراکنش به تراکنش‌های کوچک‌تر

    چالش اتصال به همراه بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور

    همانطور که توضیح داده شد، امروزه یکی از مهم ترین مشکلات افراد، اتصال به همراه بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور هست. این مشکل در برخی موارد باعث بروز مشکلاتی بسیار بزرگ تر میشود. اما اگر برای حل این مشکل اقدامی عجولانه انجام دهید، ممکن است بیشتر از هر وقتی، آسیب جدی ببینید. منظور حساب بانکی و اطلاعات شما است. در واقع برای اتصال به بانک های دیگر مانند بانک مسکن در خارج از کشور هم همین چالش برقرار است.

    حتما سوال خیلی از شما این است که راه حل این چالش چیست؟ در جواب باید گفت که تنها راه اتصال به بانک اقتصادنوین در خارج از کشور استفاده از وی پی ان با آی پی ایران است. شما با تهیه و روشن کردن وی پی ان IP ایران بر روی موبایل خود، در هر نقطه ای از سراسر جهان که باشید موقعیت جغرافیایی ایران برای شما ثبت خواهد شد. در واقع با این کار شما در ایران هستید و میتوانید امور بانکی خود مانند کارت به کارت در خارج از کشور را با اتصال به بانک اقتصادنوین در خارج از کشور انجام دهید. در بخش بعدی به ترتیب توضیح میدهیم که چگونه میتوان این کار را انجام داد.

    مراحل راه‌اندازی و اتصال به همراه بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور

    اولین و شاه کلید اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور استفاده از وی پی ان  است. اما چگونه باید آن را تهیه کرد؟ از آنجایی که وی پی ان ایرانی باید امنیت بالایی داشته باشد، نمیتوان از هر مجموعه ای این وی پی ان را خریداری کرد. زیرا همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، اگر وی پی ان امن نباشد، اطلاعات بانکی و حساب شما هر لحظه در خطر است و ممکن است هک شوید. برای همین باید به دنبال مجموعه های معتبر برای خرید باشید.

    مجموعه ISTNETS با سابقه چند ساله در زمینه ارائه خدمات آی پی ایرانی و فروش وی پی ان هایی متناسب با نیاز مخاطبین، یکی از برترین مجموعه ها برای تهیه وی پی ان آی پی ایرانی برای اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور است. شما میتوانید با خیال راحت VPN  با آی پی ایرانی تهیه کنید و با راهنمایی کارشناسان مجموعه ISTNETS از آن استفاده کنید.

    دقت کنید که آموزش را به ترتیب انجام دهید تا خیلی دقیق راه اندازی شود. در صورت بروز مشکل اتصال به وی پی ان آی پی ایران، میتوانید مجددا ازپشتیبانی درخواست کمک کنید تا مشکل شما را حل کنند.

    بعد از تهیه و راه اندازی وی پی ان ، حالا شما میتوانید وارد همراه نوین شده و امور بانکی خود را انجام دهید. اتصال به بانک اقتصاد نوین به همین راحتی امکان پذیر است.  در صورتی که مشتری بانک اقتصاد نوین هستید اما همراه نوین را بر روی موبایل خود ندارید، میتوانید از اینترنت بانک اقتصاد نوین هم استفاده کنید.

    مراحل اتصال به اینترنت بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور

    افرادی که میخواهند با اینترنت بانک اقتصاد نوین امور بانکی خود را در خارج از کشور انجام دهند اول از همه باید همانند مراحل قبلی همراه نوین، وی پی ان آی پی ایران خود را فعال کنند.

    در مرحله دوم اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور از طریق اینترنت بانک، باید وارد وبسایت رسمی بانک اقتصاد نوین شوید.

    سپس در مرحله سوم نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و رمز ایستا یا یکبار مصرف را در مرحله بعدی وارد نمونده و بر روی گزینه ورود به اینترنت بانک کلیک کنید.  

    اگر تمامی موارد را بطور دقیق انجام دهید، اکنون وارد اینترنت بانک اقتصاد نوین شده و میتوانید امور بانکی خود را به راحتی انجام دهید.

    نکات امنیتی که هنگام اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور باید به آن توجه داشت:

    اگر میخواهید از اینترنت بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور استفاده کنید، از مرورگرهای معتبر و ایمن استفاده کنید.

    هنگام ورود به اینترنت بانک حتما لینک را از نظر امنیتی چک کرده و سپس وارد آن شوید. امروزه وبسایت های متفرقه زیادی وجود دارند که با تغییر آدرس وب سایت بانک ها، باعث اشتباه و در نتیجه هک شدن حساب کاربران میشوند.

    یکی از راه های شناسایی آدرس درست وبسایت بانک اقتصاد نوین، نداشتن تبلیغات نامتعارف است. اگر وارد وبسایت شدید و چنین مواردی را مشاهده کردید، به احتمال زیاد وبسایت اصلی نیست و سریعا باید از آن خارج شوید.

    از آنجایی که انجام امور بانکی امروزه با رمز پویا یا رمز دوم ثابت انجام میگیرد. پیشنهاد میشود قبل از سفر به خارج از کشور حتما برای دریافت رمز دوم ثابت از بانک اقدام کنید که با مشکل رمز دوم برای انجام امور بانکی در خارج از کشور مواجه نشوید.

    نام کاربری و رمز عبور شما کلید ورود به حساب بانکی اقتصاد نوین شما است. پس تحت هیچ شرایطی نباید این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهید. پیشنهاد میشود برای اطمینان بیشتر و برقراری امنیت حساب خود، هر چند ماه یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید.

    سخن پایانی

    همانطور که در مقاله بالا متوجه شدید، اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور از دو راه امکان پذیر است که عموما همراه نوین یا همان همراه بانک اقتصاد نوین راه امن تر و بهتری نسبت به اینترنت بانک اقتصاد نوین است.

    مهم ترین مرحله از اتصال به بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور تهیه و راه اندازی یک vpn ایرانی معتبر و مقرون به صرفه است. مجموعه ISTNETS سالهاست در این زمینه به کاربران خدمات ارائه میدهد و پشتیبانی 24 ساعته آن باعث شده تا هر کاربری با خیال راحت و با قیمت مناسب آن را تهیه کند. شما میتوانید با حجم و تعداد روز متناسب با استفاده خود، وی پی ان آی پی ایرانی خود را از ISTNETS  تهیه کنید. اگر هم در این خصوص اطلاعاتی ندارید و نمیدانید کدام سرویس برای شما مناسب است، میتوانید با کارشناسان فروش مشورت کرده تا بهترین سرویس را برای خود انتخاب کنید.

    پیشنهاد میشود قبل از سفر به خارج از کشور، برای اینکه امور اتصال به بانک اقتصادنوین در خارج از کشور به مشکل برنخورد همراه نوین را نصب کنید که دیگر هیچ مشکلی برای انجام امور بانکی نخواهید داشت.

    سوالات متداول

    برای اتصال به همراه بانک اقتصاد نوین در خارج از کشور، ابتدا نیاز است یک وی پی ان (vpn) با آی پی ایران تهیه کنید. پس از فعال‌سازی وی پی ان، می‌توانید به راحتی از همراه بانک اقتصاد نوین استفاده کنید.

    بله، می‌توانید از اینترنت بانک اقتصاد نوین نیز در خارج از کشور استفاده کنید. برای این کار نیز باید وی پی ان با آی پی ایران فعال کنید و سپس به وبسایت رسمی بانک اقتصاد نوین وارد شوید و با وارد کردن اطلاعات کاربری خود، به حساب بانکی خود دسترسی پیدا کنید.

    به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی و امنیتی، بانک اقتصاد نوین تنها به کاربرانی که از آی پی ایران استفاده می‌کنند اجازه دسترسی به خدمات بانکی آنلاین را می‌دهد. وی پی ان با آی پی ایران به شما کمک می‌کند تا از هر نقطه‌ای در جهان به این خدمات دسترسی داشته باشید.

    برای تهیه وی پی ان با آی پی ایران، بهتر است از مجموعه‌های معتبر و با سابقه در این زمینه استفاده کنید. مجموعه istnets یکی از برترین ارائه‌دهندگان وی پی ان با آی پی ایران است که خدمات پشتیبانی 24 ساعته نیز ارائه می‌دهد.

    هنگام استفاده از همراه بانک و اینترنت بانک اقتصاد نوین، حتماً از مرورگرهای معتبر و ایمن استفاده کنید، لینک‌های ورود را به دقت بررسی کنید، از رمزهای دوم پویا یا ثابت استفاده کنید و اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. همچنین، بهتر است هر چند ماه یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید تا امنیت حساب بانکی‌تان حفظ شود.

    چقدر این پست مفید بود؟

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

    تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

    جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

    بلاگ های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما در تماس باشید!