نحوه دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور ایران

دسترسی به اینترنت بانک و همراه بانک رفاه در خارج از کشور ایران

اشتراک گذاری

عناوین بلاگ

5
(7)

بانک رفاه کارگران که در سال 1339 تاسیس شده است، یکی از معدود بانک های ایرانی محسوب میشود که عضو عاملین پرداخت حقوق بازنشستگی است. به همین علت جز بانک های مهم کشور بوده و امنیت آن باید همیشه تامین شود. بر خلاف کاربران ایرانی که به راحتی میتوانند به بانک دسترسی داشته باشند، دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور آسان نیست و باید موارد امنیتی به دقت رعایت شود. تنها کاربران ایرانی داخل کشور میتوانند به همراه بانک و اینترنت بانک رفاه دسترسی داشته باشند و حتی اگر در خارج از کشور باشید، هنگام ورود به همراه بانک و اینترنت بانک رفاه کارگران باید کارهایی انجام دهید که به عنوان یک کاربر داخل انجام شناخته شوید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که نیازمند دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور هستند و راه حلی برای آن ندارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم. 

خدماتی که در همراه بانک و اینترنت بانک رفاه کارگران به مشتریان ارائه میشود:

همراه بانک رفاه کارگران:

      1. انتقال وجه بین حساب‌های کاربر

      1. رفاه پلاس (خدمات بانکی قبل از ورود)

      1. استفاده از رمز دوم یکبار مصرف پیامکی

      1. مدیریت مخاطبان به تفکیک (شماره موبایل، شماره شبا، شماره حساب، شماره کارت، شماره تسهیلات)

      1. خدمات چک صیادی (ثبت، انتقال، تایید)

      1. انجام تراکنش‌ها بر بستر امن و رمزنگاری تراکنش‌ها

      1. پرداخت قبوض با استفاده از بارکدخوان

      1. دریافت و مدیریت کد شبا

      1. انتقال وجه بین بانکی (پایا و ساتنا)

      1. نمایش و مدیریت تسهیلات

      1. دریافت کدهای رهگیری و مشاهده تراکنش‌ها

    اینترنت بانک رفاه کارگران:

        1. مدیریت حساب‌های بانکی

        1. انتقال وجه بین بانکی و درون بانکی

        1. پرداخت قبوض و خرید شارژ

        1. مدیریت تسهیلات و مشاهده وضعیت اقساط

        1. خدمات چک (ثبت، تایید و انتقال چک)

        1. دریافت و مدیریت کد شبا

        1. دریافت گزارش‌های مالی و صورت‌حساب‌ها

        1. مدیریت کارت‌های بانکی (مسدود کردن، تغییر رمز)

        1. درخواست صدور دسته چک

        1. تعیین و تغییر تنظیمات امنیتی (رمز عبور، سوالات امنیتی)

      آی پی ایران و تاثیر آن بر متصل شدن به بانک های ایرانی در خارج از کشور

      همانطور که گفته شد برای اینکه به بانک های ایرانی و همچنین پلتفرم های مالی مختلف ایرانی مانند اپلیکیشن آپ در خارج از کشور متصل شوید، ابتدا باید شرایطی را فراهم کنید که موقعیت مکانی شما ایران شناخته شود. در واقع به زبان ساده، شما باید موقعیت مکانی ای که داخل موبایل یا لپ تاپ خود ثبت میشود را در هر کشوری که هستید، به ایران تغییر دهید تا بتوانید از همراه بانک ها و اینترنت بانک های ایرانی استفاده کنید.

      اگر آی پی ایران را نداشته باشید، اول از همه امنیت حساب ها و اطلاعات بانکی شما در خطر است و هر لحطه امکان این موجود دارد که اطلاعات شما هک شود. بنابراین شرط لازم استفاده از همراه بانک های ایرانی مانند بانک اقتصاد نوین ، بانک تجارت، بانک دی و بانک مسکن داشتن آی پی ایران است.  حالا شاید برای شما هم سوال باشد که چطور میتوان این آی پی را برای خود فعال کرد؟

      تهیه وی پی ان با ip ایران برای دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور

       مهم ترین مرحله از دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور تهیه VPN ایرانی است. در واقع کلید متصل شدن و استفاده از این بانک ، استفاده از وی پی ان با IP ایرانی است. توجه داشته باشید که این وی پی ان باید از مراجع و مجموعه های معتبر تهیه شود و رابط کاربری آسانی داشته باشد. بنابراین در تهیه آن نهایت دقت را داشته باشید.

      یکی دیگر از مواردی که در تهیه وی پی ان با آی پی ایرانی باید به آن توجه داشته باشید، پشتیبانی 24 ساعته آن به زبان فارسی است. این خدمات باعث میشود اگر شما در فرایند وصل شده به همراه بانک و اینترنت بانک رفاه کارگران به مشکل خوردید، شما را راهنمایی کرده و مشکل شما را حل کنند.

      مجموعه ISTNETS با سابقه چندین ساله در این زمینه، یکی از مجموعه های برتر در زمینه فروش وی پی ان با آی پی ایران به کاربران ایرانی است. سالهاست که مجموعه ما با ارائه خدمات با ابعاد مختلف و پشتیبانی لحظه ای ، تمامی مشکلات کاربران خارج از کشور را حل کرده و دغدغه های آنها در دسترسی به بانک های ایرانی در خارج از کشور به صفر میرسانیم.

      شما میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه بهترین سرویس با نیازهای خود را انتخاب کرده و با راهنمایی پشتیبانی مجموعه وی پی ان با آی پی ایران را برای خود فعال کنید و سپس دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور برای شما امکان پذیر شود.  فراموش نکنید که این مرحله تهیه وی پی ان با آی پی ایران مهم ترین مرحله از دسترسب به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور محسوب میشود. پس باید نهایت دقت را در تهیه و راه اندازی آن از مجموعه های معتبر مانند ISTNETS  داشته باشید.

      اتصال به همراه بانک رفاه کارگران در خارج از کشور

      یکی از راه های دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور ، استفاده از همراه بانک رفاه است. شما میتوانید با استفاده از مراحل زیر به راحتی از همراه بانک رفاه کارگران در خارج از کشور متصل شوید.

      در مرحله اول که مهم ترین مرحله نیز میباشد، باید وی پی ان با آی پی ایران تهیه کرده و آن را بر روی دستگاهی که قصد دارید با آن وارد همراه بانک شده فعال کنید. فراموش نکنید که باید از مجموعه های معتبر دارای پشتیبانی مانند مجموعه ISTNETS این وی پی ان با ip ایران را تهیه کنید. در صورتی که هر مشکلی در این بخش برای شما پیش امد میتوانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرده و مشکل اتصال خود را حل کنید.  

      بعد از اینکه وی پی ان آی پی ایران خود را فعال سازی کردید، اکنون دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور همانند افراد حاضر در ایران است. یعنی شما الان هیج فرقی با کاربران ساکن در ایران ندارید. میتوانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد همراه بانک رفاه کارگران شده و تمامی امور بانکی خود مانند کارت به کارت در خارج از کشور را انجام دهید. در نظر داشته باشید که اگر نیاز به رمز دوم پیامکی داشتید، سیم کارت خود را در حالت رومینگ قرار داده تا بتوانید به راحتی پیامک رمز دوم خود را دریافت کنید.

      مراحل دسترسی به اینترنت بانک رفاه کارگران در خارج از کشور

      مراحل دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور از طریق اینترنت بانک، هیچ تفاوتی با متصل شدن به همراه بانک رفاه کارگران ندارد. شما باید در مرحله اول یک وی پی ان آی پی ایران تهیه کنید، سپس با کمک کارشناسان مجموعه ای که از آن وی پی ان تهیه کرده اید آن را راه اندازی کرده و آی پی ایران را در دستگاه خود فعال کنید.

      بعد از انجام این مراحل و فعال شدن آی پی ایران در دستگاه شما، باید با استفاده از مرورگرهای معتبر مانند گوگل کروم وارد وبسایت رسمی اینترنت بانک رفاه کارگران شده و سپس با وارد کردن مقادیر خواسته شده از جمله نام کاربری و رمز عبور، وارد آن شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از پشتیبانی مجموعه استفاده کنید.

      بعد از انجام مراحل بالا شما وارد اینترنت بانک شده و به راحتی میتوانید امور بانکی خود را انجام دهید. هیچ محدودیتی ندارید و با افرادی که در ایران با اینترنت بانک رفاه کارگران امور خود را انجام میدهند هیچ فرقی ندارید.

      فراموش نکنید که برای حفظ امنیت اطلاعات خود باید بعد از فعال سازی وی پی ان با آی پی ایران حتما با استفاده از مرورگرهای معتبر وارد وب سایت اینترنت بانک رفاه کارگران شوید.

      سخن پایانی

      اکنون با خواندن این مقاله متوجه شدید که دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور با استفاده از وی پی ان آی پی ایران کار راحتی است. باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار در عین راحتی، بسیار حساس است. شما باید ابتدا این وی پی ان ip ایران را از مراجع معتبر تهیه کرده و سپس آن را راه اندازی کنید، تست کرده و سپس از اینترنت بانک و یا همراه بانک رفاه کارگران استفاده کنید.

      پیشنهاد میشود که اگر میخواهید با خیال راحت دسترسی به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور داشته باشید، با مجموعه istnets در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه ما به شما کمک میکنند در هر کشوری که هستید، به راحتی وارد همراه بانک ها و اینترنت بانک های ایرانی شوید و امور خود را انجام دهید. فراموش نکنید که امنیت اطلاعات و حساب های بانکی شما بیشتر از هر چیز دیگری ارزشمند است. پس در حفظ آنها کوشا باشید و موارد امنیتی گفته شده در مقاله بالا را مو به مو اجرا کنید.

      اگر هم در تهیه نوع پلن وی پی ان آی پی ایران از مجموعه istnets هنوز سردرگم هستید، تنها کافیست به پشتیبانی مشتریان پیام ارسال کرده تا در کمترین زمان ممکن با شرایط شما، بهترین پلن به شما پیشنهاد شود. با مجموعه ما نگرانی ای بابت اتصال به بانک رفاه کارگران در خارج از کشور نداشته باشید.

      سوالات متداول

      تهیه و فعال‌سازی VPN با IP ایرانی. 2. ورود به وب‌سایت همراه بانک رفاه. 3. تکمیل فرآیند فعال‌سازی. 4. دسترسی به خدمات بانکی.

      همراه بانک رفاه امکاناتی نظیر مشاهده موجودی، پرداخت قبوض، مدیریت کارت‌های بانکی، تعیین نوع رمز دوم، و احراز هویت دو عاملی را فراهم می‌کند

      امکان دسترسی سریع و ایمن به خدمات بانکی و مدیریت مالی از هر نقطه‌ای از جهان را فراهم می‌کند.

       

      VPN داده‌ها را رمزگذاری می‌کند و از دسترسی‌های نامطلوب جلوگیری می‌کند

      استفاده از VPN با IP ایرانی محدودیت‌های جغرافیایی را دور می‌زند و امکان دسترسی به خدمات محدود به کاربران در ایران را فراهم می‌کند.

       

      چقدر این پست مفید بود؟

      میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 7

      تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

      جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

      بلاگ های مرتبط

      2 پاسخ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      با ما در تماس باشید!