istnets.com

روش استفاده از آپ در خارج از کشور

روش استفاده از آپ در خارج از کشور

اشتراک گذاری

عناوین بلاگ

5
(6)

برای ثبت نام در اپلیکیشن آپ در خارج از کشور، ابتدا باید یک vpn با آی پی ایران فعال کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تاییدی که از طریق پیامک دریافت می‌کنید را وارد کنید. مطمئن شوید که سیم کارت شما در حالت رومینگ باشد.

افرادی که به خارج از کشور سفر میکنند یا ساکن خارج از کشور هستند و قصد استفاده از اپلیکیشن آپ را دارند، باید یک سری موارد امنیتی را رعایت کرده و طبق راهنمایی که در این مقاله ارائه میشود عمل کنند. اگر شما هم میخواهید روش استفاده از آپ در خارج از کشور را یاد بگیرید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

روش استفاده از آپ در خارج

خدمات نرم افزار آپ در خارج از کشور

اپلیکیشن آپ یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران و همچنین در خارج از کشور است. این اپلیکیشن امکانات مختلفی را برای انجام امور روزمره فراهم می‌کند. در ادامه به معرفی خدمات اصلی این اپلیکیشن می‌پردازیم:

      • شارژ اینترنت

      • کارت به کارت

      • خرید شارژ

      • قبض خدماتی

      • موجودی

      • قبض موبایل

      • نیکوکاری

      • بیمه

      • تله پرداز

      • خدمات خودرو

      • عیدانه پذیرندگان

      • کلوپ آپ

      • سرمایه‌گذاری

      • آپتل

      • امتیازگیری

    امکانات جانبی آپ در خارج از کشور

    وقتی برای اولین بار وارد اپلیکیشن آپ می‌شوید، راهنمایی کوتاهی نشان داده می‌شود که نحوه استفاده از امکانات مختلف را توضیح می‌دهد. با حرکت انگشت به چپ می‌توانید همه امکانات را مشاهده کنید. همچنین در گوشه راست بالای صفحات، منویی شامل گزینه‌هایی مانند لیست تراکنش‌ها، صندوق پیام، کیف پول، منو پذیرندگان، یادآوری، مدیریت کارت‌ها، تنظیمات، راهنما و درباره ما قرار دارد. در پایین صفحات، سه گزینه نشان پرداخت، تکرار تراکنش و کیف پول وجود دارد که دسترسی سریع به این امکانات را فراهم می‌کند. با کلیک بر روی آیکن علامت تعجب (!) در هر بخش، می‌توانید نکات و توضیحات مربوط به آن بخش را ببینید.

    آی پی ایران چیست ؟

    منظور از آی پی ایران، موقعیت جغرافیایی اینترنتی ایران است. در واقع شما به عنوان یک کاربر ایرانی ، وقتی میخواهید به محتوای محلی و خدمات آنلاین ایران دسترسی پیدا کنید، اغلب باید آی پی ایرانی داشته باشید. به زبان ساده تر لوکیشن شما در اینترنت باید کشور ایران ثبت شود. این موضوع برای اکثر پلتفرم های پرداخت و همراه بانک ها ضروری است.

    اگر شما میخواهید از یک پلتفرم خدمات بانکی مانند همراه بانک گردشگری یا بانک مسکن در خارج استفاده کنید، ابتدا باید آی پی خود را چک کنید. اگر داخل ایران هستید، نباید فیلتر شکن هایی با آی پی کشورهای مختلف فعال داشته باشید؛ اگر هم خارج از ایران هستید، ابتدا باید یک وی پی ان آی پی ایرانی تهیه کرده و سپس آن را فعال سازی کنید. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

    ثبت نام در آپ در خارج از کشور

    ثبت نام در آپ در خارج از کشور هیچ تفاوتی با داخل کشور ندارد اما مهم ترین نکته رمز عبور است. شما در هر کشوری غیر از ایران هستید، باید سیم کارت خود را در حالت رومینگ قرار داده تا بتوانید پیامک کد ورود به اپلیکیشن را دریافت کنید.

    فرایند آن هم به این صورت است که اول از همه شما یک وی پی ان آی پی ایران تهیه میکنید. توجه داشته باشید که این وی پی ان باید از مراکز و مجموعه های معتبر تهیه شود تا امنیت شما تامین شود. یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه هایی که سالهاست این دسته از خدمات را به کاربران ایرانی در خارج از کشور ارائه میدهد، مجموعه ISTNETS  هست که با پشتیبانی 24 ساعته و سرویس های مقرون به صرفه خدمات ویژه ای به افراد ارائه میدهد.

    بعد از تهیه وی پی ان آی پی ایران آن را راه اندازی کرده و در موبایل خود فعال کنید. سپس مطمئن شوید که آی پی شما اکنون ایران ثبت شده است. میتوانید برای اطمینان از کارشناسان ISTNETS کمک بگیرید.

    در مرحله سوم شما باید شماره همراه خود را در صفحه اول آپ وارد کرده و سپس بعد از تایید یک کد ورود به شما پیامک میشود. با وارد کردن این کد شما وارد اپلکیشن آسان پرداخت شده و میتوانید امور بانکی و پرداختی خود را در هر نقطه از جهان انجام دهید.  

    روش استفاده از آپ در خارج از کشور ایران

    نحوه استفاده از آپ در خارج از کشور

    همانند مراحل راه اندازی ، برای استفاده از آپ در خارج از کشور اول از همه وی پی ان آی پی ایران خود را فعال کرده و سپس وارد آپ شوید. شما میتوانید تمامی امور خدماتی که آپ ارائه میدهد را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

    ممکن است خیلی از کاربران برای استفاده از اپلیکیشن آپ برای امور پرداختی و بانکی مانند کارت به کارت نیاز به رمز پویا داشته باشند و این امر برای آنها میسر نباشد. پیشنهاد میشود که قبل از سفر به خارج از کشور، اول از همه به ثبت کارت ها در شبکه شتاب از طریق آسان پرداخت کرده و سپس برای دریافت رمز دوم ثابت هر بانکی که میخواهید با آن تراکنش های خود را انجام دهید اقدام کنید.  استفاده از رمز دوم ثابت کار را برای استفاده از آپ در خارج از کشور برای ایرانیان آسان کرده است.

    سخن پایانی

    همانطور که با خواندن این مقاله متوجه شدید، استفاده از آپ در خارج از کشور همانند دیگر همراه بانک های ایرانی امکان پذیر است اما باید به نکات و مراحلی که ذکر شد بصورت دقیق عمل کرده تا بهترین نتیجه را به همراه داشته باشید.

    استفاده از آپ در خارج از کشور اول از همه نیازمند یک فیترشکن ایرانی معتبر و پرسرعت است که شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی مجموعه ISTNETS  متناسب با نیاز خود سرویس مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید. سپس با کمک کارشناسان این مجموعه آن را راه اندازی و فعال کنید. به راحتی میتوانید بعد از این مراحل ، امور خود را انجام دهید.

    پیشنهاد میشود که اینترنت خود را یا با سیم کارت های خود و یا از وای فای های معتبر در خارج کشور تامین کنید که امنیت حساب های بانکی و اطلاعات شما حفظ شود.  به یاد داشته باشید که با استفاده از آپ در خارج از کشور تمامی امور بانکی و خدمات پرداختی به راحتی امکان پذیر است.

    سوالات متداول

    بله، می‌توانید از اپلیکیشن آپ در خارج از کشور استفاده کنید. برای این کار، باید یک vpn با آی پی ایران تهیه کرده و فعال کنید تا به عنوان کاربر ایرانی شناسایی شوید.

    برای ثبت نام در اپلیکیشن آپ در خارج از کشور، ابتدا باید یک vpn با آی پی ایران فعال کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تاییدی که از طریق پیامک دریافت می‌کنید را وارد کنید. مطمئن شوید که سیم کارت شما در حالت رومینگ باشد.

    برای دسترسی به خدمات محلی و بانکی ایران از جمله اپلیکیشن آپ، نیاز است که لوکیشن شما در اینترنت ایران باشد. vpn با آی پی ایران این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید به خدمات آپ دسترسی داشته باشید.

     

    بعد از راه‌اندازی vpn، می‌توانید از سایت‌های معتبر بررسی آی پی استفاده کنید یا از کارشناسان مجموعه‌ای که vpn را از آن تهیه کرده‌اید، کمک بگیرید تا مطمئن شوید آی پی شما ایران است.

     

    قبل از سفر به خارج از کشور، حتماً کارت‌های خود را در شبکه شتاب ثبت کنید و رمز دوم ثابت بانک‌هایتان را دریافت کنید. همچنین، همیشه از اینترنت سیم کارت خود یا وای فای‌های معتبر برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنید تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود.

     

    چقدر این پست مفید بود؟

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

    تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

    جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

    بلاگ های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما در تماس باشید!