انجام کارت به کارت در خارج از کشور

انجام کارت به کارت در خارج از کشور

اشتراک گذاری

عناوین بلاگ

5
(6)

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، انجام کارت به کارت در خارج از کشور میباشد. مخصوصا کسانی که برای سفری چند روزه به خارج از کشور سفر میکنند و الزام انجام یک امور بانکی آنها را دچار مشکل میکند زیرا در خارج از کشور انجام امور بانکی مخصوصا کارت به کارت به همین راحتی نیست و باید طبق یک سری اصول این کار انجام شود. اگر شما هم همانند دیگر افراد میخواهید از این مشکل جلوگیری کنید و یا الان در این وضعیت هستید، بیایید با هم در این مقاله به بررسی راه حل های موجود برای این کار مهم بپردازیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا کارت به کارت در خارج از کشور اهمیت دارد؟

ممکن است هنگامی که در خارج از کشور هستید، یک کار مهم برای شما پیش می آید و باید همان لحظه وجهی را برای شخص خاصی در ایران کارت به کارت کنید. اگر نتوانید مراحل کارت به کارت در خارج از کشور را به درستی انجام دهید، در واقع ناکام میمانید. اگر همراه بانک یا اینترنت بانک ندارید، میتوانید با استفاده از اپلیکیشن آپ در خارج از کشور این کار را انجام دهید.

کارت به کارت در خارج از کشور از جهت انجام امور بانکی همانند داخل ایران بسیار اهمیت دارد. یعنی شما باید بستری را برای خود فراهم کنید که اگر کار بانکی در خارج از کشور داشتید، بتوانید به راحتی با استفاده از همراه بانک و اینترنت بانک آن را انجام دهید. اگر میخواهید فرایند دسترسی به همراه بانک تجارت و همچنین دسترسی به همراه بانک دی در خارج از کشور را فرا بگیرید، بر روی آنها کلیک کنید.  

ممکن است یک سری امور و یا پرداختی های شما در خارج از کشور نیز بصورت کارت به کارت باشد. این جا اهمیت کارت به کارت خود را نشان میدهد. ما باید ریسک های خود را مدیریت کنیم، جوانب را بسنجیم و مراحل انجام کارت به کارت در خارج از کشور را بطور کامل بلد باشیم تا مشکلاتی برای ما پیش نیاید. این مراحل میتواند با بانک های مختلفی از جمله بانک سامان صورت پذیرد.

آی پی ایران چیست؟

منظور از آی پی ایران، موقعیت جغرافیایی ایران در اینترنت است. اما سوال اکثر کاربران این است که آیا آی پی ایران در خارج از کشور میتواند بر روی اینترنت ثبت شود؟ پاسخ به این سوال مثبت است. شما به عنوان یک کاربر که از لحاظ جغرافیایی خارج از کشورمان ایران قراردارید، میتوانید با استفاده از یک سری ابزار که در ادامه به آن اشاره میکنیم، ای پی ایران را داشته باشید.

آیا همراه بانک های ایرانی در خارج از کشور کار میکنند؟

بله همانطور که گفته شد، همراه بانک های ایرانی مانند بانک تجارت و بانک ملت در خارج از کشور هم کار میکنند اما به شرط اینکه آی پی شما در موبایل، ایران ثبت شده باشد. یعنی اگر شما بصورت معمولی در خارج از کشور با وای فای یا اینترنت خود سیم کارت وارد همراه بانک های ایرانی شوید، به احتمال بالای 90 درصد به دلایل مختلف از جمله امنیت، همراه بانک ها قابل دسترس نخواهند بود. اما با استفاده از ابزارهای مختلف و پیشرفته مانند وی پی ان آی پی ایران که در ادامه آن را کامل توضیح میدهیم، شما میتوانید به راحتی وارد همراه بانک شده و از آن استفاده کنید. فرقی نمیکند که چه نوع همراه بانکی باشد، فقط کافیست که ای پی خود را به ایران تغییر دهید.

آی پی ایران چه تاثیری در انجام کارت به کارت در خارج از کشور دارد؟

شاه کلید انجام کارت به کارت در خارج از کشور با استفاده از همراه بانک ها و اینترنت بانک ها، استفاده از وی پی ان آی پی ایران است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، شما با استفاده از وی پی ان آی پی ایرانی ، خود را به عنوان یک فرد داخل ایران از لحاط جغرافیایی معرفی میکنید و به راحتی میتوانید از همراه بانک ها و اینترنت بانک های ایرانی استفاده کنید.

اگر آی پی ایران را نداشته باشید، انجام امور بانکی در خارج از کشور امکان پذیر نمیباشد. اگر هم امکان آن فراهم شد، ریسک بالایی دارد و امنیت حساب بانکی شما را به خطر می اندازد. پس بهترین راه برای انجام کارت به کارت در خارج از کشور، استفاده از وی پی ان آی پی ایران است.

مراحل و راهکارهای انجام کارت به کارت در خارج از کشور

در ادامه این بخش به ترتیب مراحلی که برای انجام کارت به کارت در خارج از کشور نیاز هست را برای شما توضیح میدهیم.

مرحله اول تهیه وی پی ان آی پی ایران از مراجع معتبر

اولین و مهم ترین راه برای انجام کارت به کارت در خارج از کشور تهیه وی پی ان آی پی ایران است. شما به مراحل مختلفی میتوانید آی پی ایران را بدست آورید که شاید برخی از آنها رایگان هم باشد اما ریسک بالایی دارند. در اولین قدم شما باید یک منبع و مرجع معتبر برای خرید وی پی ان ایران پیدا کنید که تجربه بالایی در این زمینه دارد و نظرات کاربران در مورد آن مثبت است.

مجموعه ISTNETS یکی از برترین ارائه دهندگان این خدمات است که سالهاست وی پی ان با آی پی ایران به مشتریان خود ارائه میدهد و این وی پی ان ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. مهم ترین مسئله همانطور که گفته شد، امنیت است. شما باید امنیت حساب خود را با انتخاب یک مرجعه معتبر مانند ISTNETS  تامین کنید و سپس وارد مراحل بعدی شوید .

مرحله دوم راه اندازی وی پی ان ای پی ایران

پس از این که وی پی ان آی پی ایران برای انجام کارت به کارت در خارج از کشور را تهیه کردید، حال نوبت آن رسیده است که با استفاده از راهنمایی های افراد پشتیبانی و مشاهده ویدیوهای آموزشی ، آن را راه اندازی کرده و آی پی خود را به ایران تغییر دهید. برای اطمینان از صحت انجام کار، پس از روشن کردن وی پی ان آی پی ایران، میتوانید وارد وبسایت لوکیشن من کجاست شوید و موقعیت جغرافیایی ثبت شده در اینترنت را مشاهده کنید. اگر در این وبسایت آی پی شما برای ایران بود که مراحل به درستی انجام شده و شما میتوانید وارد مرحله بعدی شوید. اگر هم آی پی شما برای ایران نبود به تیم پشتیبانی پیام دهید تا این مشکل را برای شما برطرف کنند.

مرحله سوم استفاده از همراه بانک یا اینترنت بانک

پس از اینکه این مراحل به درستی طی شدند، شما میتوانید وارد همراه بانک یا اینترنت بانک خود شده و امور بانکی خود مخصوصا کارت به کارت در خارج از کشور را به راحتی انجام دهید. همانطور که در داخل ایران انجام میدادید، همان مراحل را به ترتیب پیش برده و کار خود را انجام دهید.

نکته: اگر برای انجام کارت به کارت در خارج از کشور نیاز به پیامک رمز پویا داشتید، سیم کارت خود را در حال رومینگ قرارداده و به راحتی پیامک خود را دریافت کنید. همچنین اگر با بانک سامان این کار را میخواهید انجام دهید، میتوانید رمز پویا را بصورت ایمیل نیز دریافت کنید و این قابلیت فعلا فقط برای مشتریان بانک سامان امکان پذیر است.

با انجام کارهای بالا به راحتی شما کارت به کارت در خارج از کشور را میتوانید انجام دهید. هر کجای دنیا که باشید تفاوتی ندارد و فقط کافیست مراحل بالا مخصوصا بخش تهیه وی پی ان آی پی ایران را به درستی انجام داده تا بتوانید به راحتی کارت به کارت کنید.

سخن پایانی

با خواندن مقاله بالا اکنون دریافتید افرادی که در خارج از کشور هستند و میخواهند کارت به کارت انجام دهند، تنها با رعایت و انجام 3 مرحله مهم این امر برای آنها امکان پذیر میشود. پیشنهاد میشود اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، حتما بحث امنیت حساب های بانکی خود را جدی گرفته و از وی پی ان های معتبر و با تجربه که اعتبار خود را سال هاست اثبات کرده اند استفاده کنید. اگر امنیت را جدی نگیرید، ممکن است حساب های شما هک شده و خالی شوند.

شما میتوانید برای تهیه وی پی ان ایرانی با قیمت های مقرون به صرفه و همچنین امنیت بالا با کارشناسان مجموعه ISTNETS ارتباط برقرار کرده و بهترین اشتراک را برای خود تهیه کنید. کارشناسان مجموعه ISTNETS از ابتدای خرید تا انتهای وصل شدن به وی پی ان در کنار شما هستند و هرگونه مشکلی برای شما پیش بیاید، آن را حل خواهند کرد.

سوالات متداول

شما میتوانید اول از همه وی پی ان آی پی ایران را تهیه کرده، آنرا راه اندازی کنید و سپس با همراه بانک و اینترنت بانک های ایرانی در خارج از کشور کارت به کارت و دیگر امور بانکی را انجام دهید.

در صورتی که وی پی ان آی پی ایران را از مراکز نامعتبر تهیه کنید، ریسک بسیار بالایی دارد و حتی در برخی موارد ممکن است حساب شما هک شود. اما اگر از مجموعه های معتبر و با تجربه مانند istnets  این اشتراک را تهیه کنید، این اتفاق نخواهد افتاد و هیچ ریسکی ندارد.

با تمامی بانک های معتبر ایرانی که دارای همراه بانک و اینترنت بانک هستند، میتوان در خارج از کشور کارت به کارت انجام داد و هیچ مانعی وجود ندارد.

ISTNETS یکی از مجموعه‌های معتبر است که خدمات VPN با آی پی ایرانی را ارائه می‌دهد.

با فعال کردن وضعیت رومینگ سیم کارت خود میتوانید رمز پویای خود را برای انجام امور بانکی مختلف از جمله کارت به کارت دریافت کنید. بانک سامان نیز علاوه بر این مورد، به مشتریان خود امکان دریافت رمز پویا با ایمیل را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی به آن دست پیدا کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

بلاگ های مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید!